Hunting

Bild: formtoppen.nu
 
Imorgon, måndag, ska jag testa något nytt - Hunting; En effektivare träningsform är svår att hitta. I Formtoppen Hunting tränar du styrka, uthållighet, balans, spänst, rörlighet och koordination. Träningspasset är uppbyggt med stor fokus på styrka och uthållighet, och i häftiga intervaller.
Känns som att det kan vara en träningsform för mig :) Idag blev det 15 km löpning, varav första halvan i motvind och därmed andra halvan i medvind... fast då var jag redan så trött i benen att medvinden gjorde varken från eller till... Kommande vecka har barnen påsklov vilket innebär att jag inte behöver be dem sätta klockorna på väckning för att jag är och tränar, skönt! Jag kan med andra ord träna och äta frukost i min egen takt, så påskveckans träning är tänkt som följer:
 
MÅNDAG
Hunting, ca 60-70 min
 
TISDAG
Vilodag
 
ONSDAG
Intervall-löpning, 8x2min i 13,5km/h med 1 min jogg/ståvila, 44 min löpning inkl upp-och nerjogg
 
SKÄRTORSDAG
Bodypump 60 min
 
LÅNGFREDAG
60min styrkeprogram och 60 min löpning
 
PÅSKAFTON
30min CXWorx och 35min löpband, stegrande fart
 
PÅSKDAGEN
20 km lugn löpning
 
ANNANDAGPÅSK
60 min styrkepass
 
Glad Påsk! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0