Alternativ träning

 
När man inte kan springa får man försöka hålla igång på annat sätt. Denna veckan har bestått av spinning, bodypump, crosstrainer, CxWorx och styrketräning. Är inne på min andra vecka med tejpad fot och det känns lite upp och ner fortfarande... hade önskat att det kändes mest upp men jag vet inte riktigt.... Idag har jag hållt igång hela dagen och gått mycket, det känns i fötterna kan jag säga - trots Scholl-sandaler.. Ska ta av tejpen på onsdag, får se hur det känns då, hoppas fortfarande kunna provspringa lite på löpband för att känna efter. Just nu känns det som att jag har/får ont även om jag inte springer, så frågan är bara om jag får MER ont om jag springer? Kommande veckas träning hoppas jag kan se ut såhär:
 
MÅNDAG
Spinning Puls 60 min
 
TISDAG
X-Intervall 45 min
 
ONSDAG
30 min löpband  (hoppas, hoppas!)
 
TORSDAG
Bodypump 60 min
 
FREDAG
30 min löpband alt 60min styrketräning
 
LÖRDAG
Vila (är på Västkusten för kräftskiva)
 
SÖNDAG
30 min löpband/crosstrainer + 60 min styrketräning
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0