Semesterveckor

 
De 3 senaste veckorna har jag haft en avkopplande semester som jag avnjutit i det härliga vädret. Därför har jag inte gett mig tid att skriva på bloggen då jag prioriterat annat. Vardagsrutinerna har också varit obefintliga, men tränat har jag gjort, dock lite annorlunda är vanligt. Det har tyvärr inte  blivit så mycket löpning som jag hoppats på, då jag fått ont i fötterna (förmodligen början till hälsporre...) Istället har jag varit flitigare på gymmet, vilket kanske inte är helt fel heller! Imorgon börjar iallafall vardagen igen och vi ska försöka komma in i lite rutiner igen, så även med träningen:
 
MÅNDAG
Formtoppen Hunting (om fötterna tillåter, annars blir det crosstrainer)
 
TISDAG
Morgonpromenad 45 min (om fötterna tillåter, annars crosstrainer)
 
ONSDAG
Morgonpromenad 45 min (om fötterna tillåter) på kvällen spinning puls 60 min
 
TORSDAG
Bodypump 60 min
 
FREDAG
Styrkepass 60 min
 
LÖRDAG
Övernattningsgäster, därmed utebliven träning
 
SÖNDAG
Förhoppningsvis löpning 20 km - om fötterna tillåter...!
 
Nu, strax godnatt ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0