15 km idag och ny vecka

 
Idag blev det en längre runda, på gränsen till långpass (för mig går gränsen vid 15 km), närmare bestämt 15,32 km på den långsamma tiden av 1 tim och 35 min. Har dock läst att långpassen ska gå låååångsamt.
 
Kommande vecka blir en kort träningsvecka, då vi åker till Alperna tidigt på fredag morgon. Det innebär att från fredag och en dryg vecka framåt, kommer träningen att bestå av skidåkning och åter skidåkning. Men innan dess ska vi avverka följande:
 
MÅNDAG
Morgon: styrkepass 60 min
Kväll: Promenad 45 min
 
TISDAG
Vila, ev 45 min promenad
 
ONSDAG
Morgon: Intervaller 8x2min med 1 min joggvila, totalt 43 min
 
TORSDAG
Morgon 60 min bodypump
 
Sen kör vi så det ryker! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0