Ny veckoplan - En utmaning att följa

Då är det dags att planera en ny veckas träning. Den gångna veckan blev inte riktigt som planerad... det kom vinter (till slut) med snö och kyla, som gjorde att jag helt enkelt inte kände för att bege mig utomhus igen, när jag väl kommit hem från jobbet. Så några promenader blev det inte varje dag som tänkt...Idag har det iallafall varit töväder och snön har snart försvunnit igen. Kommande vecka är tänkt att bli såhär:
 
MÅNDAG
Morgon: Styrkeprogram 60 min
KVÄLL: Promenad 45 min
 
TISDAG
Vila
Kväll: 15 min avspänning + Promenad 45 min
 
ONSDAG
Morgon: Intervaller 7x2min, totalt 40 min löpning
KVÄLL: Promenad 45 min
 
TORSDAG
Morgon: Bodypump 60 min
KVÄLL: 15 min avspänning + Promenad 45 min
 
FREDAG
Vila
 
LÖRDAG
30 min CXWorx + 30 min stegrande löpning
 
SÖNDAG
15-20 km löpning, sista långpasset före semestern! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0