Midsommarhelg och ny vecka

Gåsaloppet i Skanör, midsommarafton 2014
 

Då är denna midsommarhelg strax till ända! Maken och jag sitter med vars ett glas vin och kopplar av efter en intensiv helg, fast ändå 1 dag kortare än vad vi brukar känns det som. Våra Göteborgsvänner åkte hem redan igår, lördag istället för idag, som brukligt, vilket innebar att vi hann städa av redan igår och kunnat njuta ledighet idag. Igår efter städningen begav jag mig ut på en 9 km-runda och idag blev det 15 km, skönt efter en annars ganska tränings- (eller iallafall löpfattig) vecka. Kommande vecka är planen att åter komma igång med träningen och framförallt öka på kilometrarna inför Berlin Marathon i september.
 
MÅNDAG
Formtoppen Hunting (lite löpning och mycket styrka)
 
TISDAG
6-7 km löpning
 
ONSDAG
Intervallpass totalt 38 min, 6x2 min intervaller med 1 min joggvila mellan
 
TORSDAG
Bodypump 60 min
 
FREDAG
Morgon: styrkepass
Kväll: 10 km löpning
 
LÖRDAG
30 min CXWorx och 40 min löpband, stegrande fart
 
SÖNDAG
18 km löpning i lugnt tempo
 
Nu kör vi! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0