Årets första raberberpaj!



Nu är det sommar på riktigt! Idag skördade jag de första rabarberna och gjorde en paj till efterrätt, mmm! Dessförinnan idag har vi lyckats rengöra ytterligare 3 stolar, så nu återstår endast 4 stolar och 1 bord! Sonen har också spelat match, även idag. Han hade först kompis S hemma fram till lunch. Jag fixade pannkakor till dem, som de åt med god aptit. Dottern lämnades på kalas kl 12 och sonen vid fotbollen 13.30. Körde kompisen S hem innan dottern hämtades på kalaset för vidare färd till matchen, som de tyvärr förlorade idag. Väl hemma igen kom kompis S ännu en gång och dottern lekte med grannflickan E, som varit bortrest över påsken. Medan barnen hade kompisar passade jag på att snygga till barnens urväxta cyklar, som förhoppningsvis ska säljas på Blocket. Har lagt ut annons nu ikväll, så vi hoppas på det bästa. Nu väntar strax sängen, måste först gå igenom mina papper inför grupprehabiliteringen imorgon. Imorgon väntar också ett spinning/bodypump-pass, längtar efter att känna mig riktigt mör i kroppen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0