Söndag - På dagens program



Godmorgon söndag. Ingen direkt sovmorgon idag, dottern ska vara i kyrkan kl 10 för att öva med kören till kl 11 när de ska sjunga på gudstjänsten. Efteråt bjuds det på fika, tårta och kaffe. I eftermiddag är min plan att vi ska åka och titta på cyklar till barnen, båda skulle behöva större. Problemet är bara att det lär gräva ett hål i plånboken......Idag skulle jag också vilja få till en långrunda på 15 km, men vet inte hur jag ska klämma in detta i dagens program. Maken jobbar till kl 17, dottern har hopprep kl 16 och vi ska hinna fixa och äta kvällsmat. Får se om jag kan förbereda maten och maken tillagar medan jag springer. Ett evigt planerande det här! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0