Det är lite mycket just nu......



Det har varit lite mycket denna veckan. Har jobbat i 5 dagar efter semestern och är redan helt slut.....Mäklarhuset lanserade ju sin nya profil idag och det har inneburit en massa jobb på kontoret. Vi har bl.a. bytt ut möbler, putsat fönster, skyltat om och samtidigt ska allt vanligt flyta på. Utöver detta har jag lyckats hålla min träningsplan i veckan - löpning varannan dag - OCH även gett mig 15 min varje dag när jag kommit hem, då jag lagt mig och vilat/gjort avspänningsövningar - Känner mig riktigt duktig för en gångs skull!

Det som är mindre bra är att denna veckan jag jobbat har mitt exem i örat blivit sämre igen, förmodligen p.g.a att jag använt hörapparater hela dagarna, vilket jag inte gjort under semestern....Det är en kompromiss, antingen höra något och stå ut med klådan, eller höra nästan ingenting.......

Nu firar vi iallafall fredag med ett gott glas rött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0