Regnig löprunda.....



Igår hade jag planerat in en 10 km löprunda. Hade dock lite ont i ena höften/benet/ljumsken (kan inte riktigt lokalisera var det sitter), det strålar iallafall ner i vänsterbenet. Jag brukar resonera som så att ont ska fördrivas med ont, så jag sprang ut iallafall. Det kändes lite men inte värre än att jag kunde springa, var dock tung i benen rent allmänt. Kom ner på stranden och såg att vet var väldigt mörkt på himlen över havet och innan jag lämnat stranden började det mullra.....Försökte öka tempot men inte helt enkelt med tunga ben. När jag har ca 20 min kvar av min runda öppnar sig himlen och jag försöker ta en något kortare runda hem. Uppe i centrum ställer jag mig under ett tak och ringer till maken som precis är och hämtar sonen på fotbollsträningen, tack och lov hämtar de även upp mig.......!

I morse var jag för trött för att yoga så jag snoozade om och höll på att försova mig! Ikväll är tanken att det ska bli bodypump/spinning! Fick förresten mitt startbevis idag till Malmömilen nästa lördag! Bara benet fixar sig innan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0