Modevisning!



Ikväll har mamma och jag varit på modevisning i en boutique, som vi brukar bli inbjudna till vår och höst för att se vinterns resp sommarens mode. Trevligt, men det brukar bli ett dyrt kapitel! Det är ju som så att när man ser kläderna på en människa ser det helt annorlunda ut än enbart hängandes på en galge, och det mesta blir ju såå snyggt! Denna gången höll jag dock i plånboken mycket p.g.a vår nyligen gjorda tillbyggnad av huset som blev betydligt dyrare än vi räknat med. Jag unnade mig iallafall en top eller tunika för resten av mina födelsedagspengar, jag fick skjuta till 100:-, men det kan man väl få unna sig?! Nu ska jag krypa i säng för det känns som att en förkylning är på gång att växa fram i min kropp och det vill vi inte, natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0