Fredag och VAB-dag


Bild: visualize.us

Fredag igen och hemma med sjukt barn. Sonen klagade på halsont i morse och var allmänt hängig, så det kändes som att det var lika bra att stanna hemma. Även dottern är förkyld och kraxig men har gått till skolan. Hon har kort dag idag så jag hämtar henne kl 13 - om de inte ringer innan.......

Maken har åkt iväg till Norge på herrträff hela helgen och barnen ska på kalas både lördag och söndag - om de nu inte blir sämre....Imorgon ska dottern på Big Bowl i Malmö och min tanke var att passa på med ett löppass på Bulltoftas motionsslingor, under tiden. Om jag nu kan. Känner mig själv lite rivig i halsen och tung i huvudet idag......Får bli en kurdag idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0