Förkylt=Ingen träning


MMS-droppar ska bota min förkylning!

Igår när jag vaknade rev det som attan i halsen, men kändes bättre efter frukost och under dagen. Men jag kände samtidigt att det var något på gång i min kropp, så in i det sista avbokade jag löpbandet som jag var så duktig att boka dagen innan.......Tanken var 45 minuters löpning med intervallträning igår.

När jag vaknade idag, då är jag glad att jag skippade träningen igår, har värk i hela kroppen, tung i huvudet och något irriterande i halsen/luftrören - bara det inte är influensa! Ställde också in mitt eferlängtade besök hos sjukgymnasten idag. Det kändes inte rätt att gå dit med smitta och få behandling när hela kroppen värker av förkylning. Får kurera mig i ett par dagar nu och rikta in mig på lördagens 10 km löppass istället. Kanske är detta ett sätt för kroppen att säga - Jag behöver lite vila?! ♥


Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hejsan! Tack för besöket hos mig. Hoppas du kommer tillbaka. Jag ska nu läsa mer om dig... här!!



Kram

2012-02-09 @ 16:27:27
URL: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0