Nedräkning nyårslöftet


Bild; runnersworld.se

Nedräkningen har börjat vad gäller Nyårslöftet och det känns faktiskt lite vemodigt får jag erkänna. Trodde aldrig att det skulle gå såhär lätt ändå. Tvärtom, jag känner mig mycket piggare och starkare än någonsin. Och jag vill hemskt gärna fortsätta sålänge kroppen känns såhär. Hoppas det blir en fortsättning!

Min träning för kommande vecka ser iallafall ut såhär;

MÅNDAG
Morgon; yoga 40 min
Kväll; bodypump/spinning 90 min

TISDAG
Morgon; 30 min crosstraining och 10 min rodd

ONSDAG
Morgon; yoga 40 min
Kväll; Löpning totalt 50 min varav 25 min intervall

TORSDAG
Morgon; 30 min crosstraining och
30 min cirkelträning på gymmet

FREDAG
Morgon; yoga 40 min och
Löpning (alt. crosstraining) 30 min + 10 min rodd

LÖRDAG
Löpning 50 min ute i lugnt tempo

SÖNDAG
Simning minst 1000 m och powerwalk ca 50 min

Då kör vi på detta! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0