Yoga & Massage



Idag började dagen med 40 minuters yoga kl 6. Var hos min kurator igår som jag tränar mindfulness med. Försökte tänka på det vi pratade om att fokusera på de olika rörelserna när jag gör yoga. Många gånger fladdrar mina tankar iväg på allt möjligt under tiden jag yogar, så att jag ibland undrar - vad har jag nu gjort för rörelse egentligen?! Hon var dock noga med att jag inte ska döma mig själv när det händer, utan tvärtom berömma mig själv när jag kommer på mig och riktar tankarna på det jag gör istället.

Jag har också hunnit med ett besök hos sjukgymnasten idag. Jag är som sagt väldigt spänd i nacke, axlar och käkar. Efteråt är jag helt groggy och skulle nästan kunna lägga mig och sova.....Nu har jag iallafall jobbat undan lite på förmiddagen med hjälp av lite kaffe. I eftermiddag väntar ett välbehövligt besök hos frissan, för hela familjen!!

Och lite bålstyrka står på programmet ikväll - efter föräldrarmötet på skolan. Men nu först lunch!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0