Euphoria!!


Bild; eurovision.tv

Vilken euforisk afton det blev igår!! Härligt, äntligen seger till Sverige i detta spektakel!!

Min träning har dock inte blivit lika euforisk de 2 senaste veckorna, dels p.g.a min onda vad och dels för att jag haft såå fruktansvärt mycket att göra på jobbet. Den kommande veckan ska jag iallafall försöka få struktur på träningen igen! Jag känner att mina inplanerade lopp närmar sig alldeles för fort (Malmömilen 16/6 och Jubileumsmaraton 14/7) Kommande vecka är tänkt att se ut såhär;

MÅNDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Bodypump/spinning

TISDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Bålstyrka

ONSDAG
Morgon; 45 min löpning med intervaller (6x3min)

TORSDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Bålstyrka

FREDAG
Morgon; 30 min löpning

SÖNDAG
Löpning 120 min och bålstyrka!

Nu kör vi (ska bara sova ordentligt först!) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0