Lördag med CRXWorx och Spinning

Bild: lesmills.se
 
Idag ringde klockan strax för 8, då maken och jag bokat dubbelt träningspass (igen) - först 30 min CRXWorx (bålträning) och direkt efter 60 min spinning. Efteråt kände man sig så där härligt, som en blöt disktrasa...!
 
Efter lunchen sen blev det mattpiskning ute i snön, så även armar/överkropp fick sitt, samtidigt som vi passade på att frosta av frysen (man måste ju vara effektiv). Barnen och jag tog också en runda till sportaffären då dottern behövde både inomhusskor, som dock inte fanns till henne, men det blev resten, såsom skridskor och skidstrumpor, samt halkskydd till mig. Nu har jag inte längre det att skylla på iallafall när det gäller utomhuslöpning på vintern. Ska testa på min 12-km runda imorgon! Ikväll är vi bortbjudna, så vi slipper tänka på att fixa kvällsmat. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0