Löparmage

Bild: Runnersworld.se
 
Förra veckans inlägg med bl.a. veckans träningsprogram publicerades aldrig - upptäckte jag alldeles nyss.... Kanske lika bra det, då hälften av träningen ändå inte blev av...
 
Läste nyss på Runnersworld om Löparmage, något som jag själv känner igen och tydligen inte är helt ensam om... läs gärna mer här
 
Nu, kommande veckas träning, som också ska bli av!:
 
MÅNDAG
30 min löpning i 12km/h
45 min styrkepass (nytt program)
 
TISDAG
Vila
 
ONSDAG
Intervall-löpning 43 min, 6x2min intervaller i 13,5km/h med 1 min joggvila mellan
 
TORSDAG
Morgon: Bodypump 60min
Kväll: Styrkepass 45 min
 
FREDAG
Löpning ca 1 timme
 
LÖRDAG
30 min CWXorx och 60 min spinning
 
SÖNDAG
12km löpning
 
NU kör vi på detta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0