Det blir inte alltid som man tänkt sig...

 
Veckans träning blev inte alls som planerat... I onsdags fick jag förmånen att träffa 2 ortopedtekniker (via makens jobb), som undersökte mina ond fötter och tejpade den ena. Diagnonsen blev inte helt uttalad hälsporre (tack och lov!), men början till det, så det är lika bra att försöka få ordning på det innan det går för långt. Högerfoten blev tejpad och ska så vara i totalt 2 veckor, med byte av tejp efter 1 vecka. Ingen löpning under tiden... :( så planen var alternativ träning såsom spinning och bodypump. I fredags var planen att besöka gymmet på morgonen, men jag var allt för trött, och i helgen har vi haft gäster för att fira dottern som fyller 10 på onsdag. Jag tänkte på till gymmet i eftermiddag istället men olyckligtvis går min svärmor (som varit på besök i helgen) och ramlar och bryter handleden! så maken fick åka med henne till akuten för undersökning och gipsning. Detta tog såklart hela eftermiddagen och jag satt hemma och väntade för att få veta vad som skulle hända...
 
Imorgon kväll är jag iallafall inbokad på 1 timmes spinning puls, vilket jag ser mycket fram emot! Får göra ett nytt försök till träningsplan kommande vecka:
 
MÅNDAG
Spinning puls 60 min
 
TISDAG
Styrkeprogram 60 min
 
ONSDAG
Vila och dotterns födelsedag!
 
TORSDAG
Bodypump 60 min
 
FREDAG
Styrkeprogram 60 min
 
LÖRDAG
CXWorx 30 min och crosstrainer 30 min
 
SÖNDAG
Vila
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0