Dags att öka...

 
Mars månad och snart bör det vara vår - eller hur? Dags att öka träningsdosen efter vinterdvalan, som inneburit mörkare tider och mindre träning. Idag blev det kuperad löpning i Bokskogen, hade tänkt följa 10-km-spåret, men hamnade fel - denna gången också! Kom in på 2-km och var snart tillbaka där jag började.... Tänkte då istället följa 7-km-spåret vilket borde bli 9 km totalt. Det var en blöt (regnig) och tung runda, men på slutet ändå skön (då det slutat regna). Till min förvåning stannade gps:en på endast 7,93 km! Vet inte vad som inte stämmer - banan eller gps:en?
 
Men, men, dags att planera kommande vecka:
 
MÅNDAG
Styrkeprogram inkl 10min crosstrainer, totalt 60 min
 
TISDAG
Vila
 
ONSDAG
41 min löpband, varav 7x2 min intervaller
 
TORSDAG
60 min Bodypump
 
FREDAG
Styrkeprogram inkl 10 min crosstrainer, totalt 60 min
Ca 7 km löpning, ca 40 min
 
LÖRDAG
30 min CXWorx och 30 min löpband, stegrande fart
 
SÖNDAG
15 km löpning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0