1:a adventslöpning

 
Idag var vi på 1:a Adventsgudstjänst i kyrkan på förmiddagen, väldigt stämningsfullt. Efteråt bjöds det på värmande glögg och pepparkakor, vilket var gott och skönt då det blåste riktigt kallt... Söndag förmiddag brukar ju innebära en längre löprunda för mig, idag fick den istället bli efter lunch. Trots kylan och blåsten var det ändå skönt att springa av sig - och dessutom få lite sol i ansiktet! :) Frös gjorde jag iallafall inte, trots att jag varvade löpningen med 200m gång för varje km. Nästa vecka är tanken att minska ner gångpauserna till 100m istället. Fötterna känns fortfarande ganska ok (lite ömt efter ett löppass, men det går fort över igen), jobbar på med mina rehab-övningar varje dag...
 
Imorgon är det ny vecka, som innebär följande träningsupplägg:
 
MÅNDAG
Vila
 
TISDAG
60 min styrkepass
 
ONSDAG
5km löpband, 100m gång för varje km
 
TORSDAG
60 min bodypump
 
FREDAG
5 km löpband, 100m gång för varje km
 
LÖRDAG
I Göteborg
 
SÖNDAG
Ska försöka hinna med ett 7km löppass när vi kommit hem
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0