Träningen igång igen!

 
Denna veckan känns det som att träningen kommit igång igen - på riktigt - efter sportlovet(!) och sjukdomar. Så härligt. Har dessutom börjat varje vardagsmorgon med en 45 min promenad och haft följe av solen som stigit upp :) Utöver dagliga promenader har det varit spinning, intervaller, functional moves, styrketräning, CXWorx, mm och 12km löpning idag!
 
Kommande vecka ska ju inte se sämre ut:
 
MÅNDAG
45 min morgonpromenad
45 min spinning
 
TISDAG
Intervaller 6x2min i 13km/h + 10 min uppvärm och nerjogg
 
ONSDAG
45 min morgonpromenad
60 min Functional Moves
 
TORSDAG
45 min morgonpromenad
 
FREDAG
45 min morgonpromenad
45 min styrketräning
6 progressiva km löpband
 
LÖRDAG
30 min CXWorx + 30 min crosstrainer
 
SÖNDAG
15 km långpass
 
Nu - vila! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0