Home Sweet Home



Idag har varit en pysseldag hemma. Maken har fått någorlunda ordning i garaget och jag har städat huset. Sonen var först hemma hos kompis S och sedan 3 timmar på kickoff med fotbollen. Dottern var med kompis E och hennes familj på en lite utflykt.

De två senaste nätterna har våra vänner I & B sovit över då deras en dotter spelat fotbollscup här i Skåne. Igår kväll var vi ute och åt på restaurang medan det ÖSREGNADE. Jag och barnen gick hem vid 21-tiden då de ville ha sitt godis. De andra skulle stanna till på Puben för en öl, vilket de inte skulle gjort. De kom ut i världens skyfall på hemvägen. Jag och barnen klarade oss iallafall!

Imorgon ska jag ut på en 15 km löprunda efter frukosten, är det tänkt. På lördag är det ju Malmö Halvmaraton, så jag måste få ytterligare någon längre löprunda i benen innan dess. Vi startar vår sista lediga vecka imorgon, så nu är tanken att vi ska hinna få klart att det vi inte hunnit med hittills.......♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0