Envisa förkylning


MMS-droppar

Jag har tagit det lugnt hela helgen och känt mig något lite bättre för varje dag, men i morse så har förkylningen tilltagit i styrka igen! Jag blir såå trött!! Jag vill inget annat än komma igång och träna igen, men icke...Avbokade precis Bodypump-passet till imorgon bitti och avstod även helgens långrunda som jag sett fram emot....:(

Jag kurerar mig med bl.a nässköljning och MMS-droppar och får väl öka doseringen igen. Fast ikväll väntar julbord med jobbet, och det är ingen bra kombination med dessa fantastiska droppar som tydligen ska bota det mesta....

Således vågar jag inte heller sätta upp någon träningsplan för den kommande veckan utan får känna mig för från dag till dag. Imorgon har dottern årets sista simning och jag ska försöka mig på 1000 m - men vi får som sagt se imorgon! Krya på oss alla sjuklingar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0