Hektisk helg - som vanligt!

Så, ännu en helg passerad! Lördag morgon började jag med en rask promenad och köpte med frallor hem till frukost! Sonen hade en kompis hemma större delen av dagen och dottern hade en kompis hemma några timmar på eftermiddagen. Maken och jag lyckades montera ihop hallmöbeln som vi införskaffade på IKEA i fredags och det gick relativt smärtfritt! På kvällen hade vi bjudit hem familjen I, som vi träffar allt för sällan. Vi åt och drack gott och tiden gick rasande fort! I morse tog jag en löprunda - ska försöka får ordentlig rutin på detta så att det blir av minst 2 dagar i veckan iallafall! Efter frukost hämtade mamma upp mig och vi for iväg på outletförsäljning av tyger, sängöverkast mm, men hittade inget som föll i smaken - tyvärr! Hemma igen fortsatt vi med att skruva upp sänglampor till barnen och gardinstång på dotterns rum. Hade en viss förhoppning om att även får upp hennes gardiner idag, men framåt 21-tiden ville jag hellre bänka mig framför Wallander på TV4 med en kopp te och en osttallrik! Ska strax återgå till filmen och sedan - Godnatt inför en ny vecka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0