Rekordsent premiärdopp!



Idag kom jag äntligen iväg till stranden och fick mitt efterlängtade premiärdopp för i år! Visst har jag varit många gånger på stranden hittills i år, men då som löpare - inte solbadare! Jag, dottern och hennes kompis I, som för den delen sov över hos oss från igår, cyklade iväg till stranden efter lunch. Mamma anslöt en stund senare. Flickorna badade en bra stund och fick sen fika. Efter ett tag började de få långtråkigt och ville ha glass (som hör till strandbesöket!) Jag fick iallafall mitt efterlängtade dopp innan glassen. Vid fyra cyklade vi hemåt igen. Flickorna valde att leka vidare en stund till hos I medan jag cyklade hem för att byta om till min träning - idag, spinning/bodypump. När jag sedan kom hem, lagom till kvällsmaten ser jag att vi fått en ny nattgäst - sonens kompis E........Man börjar dock bli van. Maken och barnen har sett Pirates of Carribian 1 medan jag suttit för mig själv framför Allsång på Skansen och sedan Morden i Midsomer - precis som det ska vara på en tisdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0