Semester - igen!


Här hade jag gärna tillbringat min semester......

.........men så blir det inte. Jag har nyss påbörjat ytterligare 2 veckors semester som förmodligen kommer att tillbringas hemmavid. Kanske med någon dagsutflykt. Vi ska också försöka pricka av några av punkterna på vår att-göra-lista. Självklart vill jag också hinna med något eller några besök på stranden. Vår planerade västkust-tur får vänta till sista helgen i augusti (vilket kanske inte är helt fel heller!) då makens bror inte har möjlighet att ta emot oss förrän då. Jag ska också ta sovmorgon, vilket känns välbehövligt då jag varit extremt trött sista veckan, känns som att jag skulle kunna sova 14 dagar i sträck......Har dock inte gett mig tid för avspänningsövningar och yoga som jag tänkt, detta kan klart också spela in på tröttheten........Nu ska jag iallafall bänk mig i soffan med ett glas vitt och fredagens korsord! Imorgon ska vi på en liten utflykt, vänners barn ska tävla i hästhoppning och det får vi ju inte missa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0