Snart semester....



Idag är sista arbetsdagen innan mina första 2 veckors semester - förhoppningsvis! Då vi har fruktansvärt mycket på jobb just nu känns det inte som att man går på semester med gott samvete - tyvärr. Jag ska försöka koppla bort, men det är inte lätt. Tanken är sedan att jag ska jobba en vecka innan nästa 2-veckors-period semester startar. Grejen är bara den att den 19/8 har vi stora saker på gång, så timingen är inte den bästa.

Vad gäller min träning denna veckan blev/blir det inte riktigt som tänkt, då det spökar i vänstra höftleden/böjen/ljumsken - kan alltså inte riktigt lokalisera var det sitter, men en sak är säker att det känns när jag springer/går. Känner mig mest som en otränad, stel gammal kärring. Några dagars vila nu när svärföräldrarna kommer ner hoppas jag råder bot på problemet.

I veckan var jag hos doktorn med mitt lock-för-örat. Han sög rent och konstaterade att jag fått inflammation i hörselgången - precis som jag själv trodde. Fick örondroppar, men nu har locket tilltagit ytterligare.......Vi får avvakta även med detta över helgen, annars får jag väl försöka få ett paketpris hos läkaren i nästa vecka med både höft och öra.........

Det blev ett gnälligt inlägg, jag vet. Nu kör vi sista arbetsdagen innan semestern. Dessförinnan har jag ett intressant lunchmöte och ikväll ska hela företaget på grillkväll hos vår fotograf! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0