Mycket, mycket och högt tryck!



Det är mycket just nu. Med det mesta. Inte konstigt att man har fått högt blodtryck också! Fick det kontrollerat idag och jag trodde trycket skulle fara ännu högre när jag såg resultatet - 155/98! Hon tog trycket en gång till och det var det ytterligare något högre, kanske för att jag blev uppstressad av resultatet. Jag fick lägga mig och vila en kvart och efter det låg trycket på en mer godkänd nivå, 135/85.

Min första tanke var att trycket blir högt för att jag tränar mycket, men det sa hon var tvärtom. Jag kan träna hur mycket jag vill för det är bara bra! I övrigt vet jag att jag stressar upp mig för det mesta och tar på mig mycket ansvar. Skärpning där, från och med nu - även om det är svårt speciellt nu när vi har så mycket att fixa både hemma och på jobb.............

Jag har sprungit en ca 8 km runda idag i samband med sonens fotbollsträning, så det blev inte en sammanhängade runda, men bättre än ingen runda alls. Imorgon bitti väntar spinning/bodypump igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0