Rabarbersaft!



Igår gjorde jag något jag aldrig gjort tidigare, men tänkt att göra i flera år - nämligen rabarbersaft! Vi har ett gigantiskt rabarberland som blir större och större för varje år. Nu har jag lyckats få ett enkelt recept av en arbetskamrat på rabarbersaft som inte ska kokas. Det blev såå gott! Vi visste inte hur mycket det skulle bli och jag hade bara 3 flaskor, resten fick vi frysa in i plastpåsar! Nu får vi hoppas att barnen gillar saften till midsommar så att den också går åt!

Jag hann också med ett spinning/bodypump-pass igår kväll och har ett inplanerat imorgon bitti. Idag känns det dock som att en förkylning är på gång.....Hoppas, hoppas bara att det är falskt alarm, såhär lagom till midsommar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0