En helt vanlig onsdag



Både igår och idag har vi ätit färska jordgubbar på yoghurten respektive gröten till frukost! De smakar ju inte som de svenska men ändå. igår fick barnen dessutom köttbullar på mackan vilket de vill ha även fortsättningsvis. Nu var det så att det låg 4 förskrämda köttbullar kvar i kylen sedan helgen, så det är inget vi kan fortsätta med varje dag, tyvärr. Igår blev det ingen spinning/bodypump, då maken och jag var på skolans mattekväll och det märks verkligen i kroppen att den saknar träningen. Nästa vecka har jag bokat i African Power Dance på tisdagkvällen, så jag måste försöka boka in min spinning/bodypump någon annan tid i veckan istället + att jag vill hinna med 3 löparpass i veckan. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop detta?! Vi har en hel del att fixa med hemma också, vilket känns som att det just nu gått lite stå i........Nu först jobba, ikväll ska jag ta tag i fortsättningen av köksstädningen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0