Halör Cup 2011



God förmiddag, tisdag! Lite bättre känns det i benen idag, men vi får väl se hur det går på träningen ikväll (spinning/bodypump)..... Idag får jag också lägga lite tid på att skicka ut påminnelser ang sista betalningsdagen för anmälda lag till Halör Cup 2011 (norra Europas största fotbollsturnering för 10-åriga pojkar!) Min son spelar fotboll och vi föräldrar har fått den stora äran att sköta allt som har med denna cupen att göra i år. Inget litet arbete vill jag säga. 96 anmälda lag och cupen pågår i 3 dagar (2-4 juni), men allt vad det innebär med mat, övernattningar mm. Jag anmälde mig i tidigt skede till adminstrationsuppgifter, men vet nog inte riktigt vad jag gett mig in på......♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0