Imorgon - En fullbokad lördag!



Ser just nu avslutningen på Let´s Dance med ett halvt öga, samtidigt som jag knappar på det här inlägget. Snart är det lördag och för vår del med ett tidspressat schema! Uppstigning kl 8 för att skjutsa sonen till fotbollen 9.15. Kl 10 börjar matchen som vi självklart ska se. Efter lunch ska dottern på simskola och jag passar då på att träna min simning, 1.000 meter är det tänkt! Därefter blir det bråttom, eftersom simningen slutar 14.35 och vi ska på bio, Rango,  som börjar kl 15.00!! Hur vi ska fixa detta vet jag inte, men det lär iallafall bli en väldigt snabb dusch! Efter bion ska sonen hem till kompis H för att sova över och vi andra får köra hem och fixa kvällsmat innan Melodifestivalen, som absolut måste ses denna gången eftersom det är Final! Möjligtvis hinner jag inte med något inlägg imorgon, är isåfall åter på söndag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0