Sunday - Sunny Day



Söndag - en solig dag, men kall! Maken har jobbat hela dagen, själv har jag farit runt. Sonen spelade fotboll kl 11 och 12. Det var soligt på IP, men kallt! Fick nog ändå lite färg på nästippen och kinderna känns det som. Dottern skulle vara på maskerad-kalas kl 12, så hon fick hänga med till fotbollen utklädd till katt! med svans och morrhår. Henne gjorde det iallafall inget. Efter fotbollen körde mormor (mamma) sonen och mig hem för att duscha och äta innan sonen skulle iväg till en kompis. Mormor och jag hämtade dottern på kalaset för att hämta hem våra cyklar som stått kvar hos mormor sedan igår. För dottern var det väldigt viktigt att själv få cykla hem cykleln! Kl 16 skulle dottern på hopprep, under tiden hann jag fixa klart blommorna på terrassen, som jag påbörjade igår innan det var dags att gå in och förbereda kvällsmaten - chili con carne - puh! Ingen löpning blev det idag, men det har jag planerat att ta igen imorgon! Nu ska jag bänka mig vid TV:n med lite vin och resterna av chips/ostbågar från igår. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0