Dimma



I morse var det dimma. Så det blev ingen löprunda som planerat. Lärde mig i våras att mina luftrör inte gillar den typen av luft. Sprang då en runda i dimma och ett par dagar senare var jag helt förstörd i luftrören, vilket ledde till att jag inte hann återhämta mig inför Göteborgsvarvet. Vet inte om det det berodde på dimman, men jag inbillar mig detta. Förhoppningsvis lättar dimman under dagen så att det blir en runda när jag kommer hem istället!

Ikväll väntar restaurang-besök med några mammor från sonens klass. Det är jag som gör ett tappert försök att förbättra stämningen i klassen, som varit lite orolig på sistone. Min tanke är att om vi föräldrar får bättre kontakt tror jag att det kan leda till bättre stämning också i klassen. Ännu en inbillning.....?! ♥


Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas du får en jättebra dag! :)

2011-10-27 @ 11:29:39
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0