Hello Sunday


Vy från gårdagens morgonlöpning, härligt..........

Full fart hela helgen - precis som vanligt! Strålande väder och det känns som sista helgen på jorden då man måste bli klar med allt inför vintern. Jag började min lördag före frukost med en långrunda (nåja, lång och lång -15 km) men det var sååå skönt. Ganska kallt men hög härlig luft och alldeles vindstilla. Efter frukost startade vi vårt lördagsrace med att röja garaget så att bilen kan få komma in. På måndag väntar nämligen helrengöring av bilen både ute och inne så efter det måste den bara få komma in i värmen! I fredags fick jag t.o.m skrapa rutorna - inget kul!

Vi skickade upp en del kartonger på vinden också och beskar plommonträden. Studsmattan packades ihop och maken körde ett helt bil-lass till tippen strax före stängning, puh! Idag ska vi fortsätta med att städa klädkammaren, vädra alla kläder, klippa gräset och hacka rabatterna.....Var det någon som sa att det är helg?!

Dagens motion bestå mest i hemarbete, men ska även ta en promenad medan dottern tränar hopprep. Styrketräningen hanns inte med igår, så det får också bli idag! Nu har jag inte tid att sitta här längre, nu kör vi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0