Sköna söndag - eller?


Bild; vi.sualize.us

Söndagar är alltid hektiska hos oss. Idag startade vi dagen med god frukost bestående av smoothie, mannagrynspudding och melon. Kl 10 var vi ute i trädgården för att hinna fixa så mycket som möjligt före lunch. Idag var det isande höstvindar och inte så mycket sol. Man fick jobba sig varm om jag säger så.....

Kl 12 körde maken till tippen och jag fixade lunch, så att dottern och jag kunde sticka till simningen kl 13. Medan hon hade simträning, passade jag själv på att avverka 1500 m på 45 minuter. Mestadels bröstsim, men jag kämpade på med (nästan) 4 längder frisim också. Det går sakta framåt! Efteråt köpte vi med glass hem till eftermiddagsfikan innan det var dags att åka vidare till hopprepsträningen. Jag hade lovat dottern att titta på och sonen följde också med. Han har varit genomförkyld i några dagar och började nog tröttna på att vara hemma...

Ikväll har vi lagat lasagne och kört några maskiner tvätt. Imorgon börjar barnens påsklov, fast de ska vara på fritids måndag och tisdag. Det blir trots allt liite sovmorgon ändå, eftersom jag inte lämnar dem förrän framåt 9-tiden. Strax kommer träningsplanen för kommande vecka! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0