Kalas och åter i verkligheten

Bild: vi.sualize.us
Denna helgen har helt handlat om kalasande. I fredags var vi hos vänner på middag, igår var det dotterns barnkalas och på kvällen poolparty hos en av sonens kompisar - och idag har vi kalasat vidare för dottern som fyller år imorgon, men då är det ju vanlig skol- och arbetsdag! Det är med blandade känslor jag ser fram emot kommande vecka - ganska skönt med rutiner igen men jag hade samtidigt velat haft några stranddagar till...!!
 
Träningen då? Denna veckan har gått helt enligt planen även om dagens löprunda kändes tung.......Veckan som kommer ser iallafall ut såhär träningsmässigt;
 
MÅNDAG
Morgon: Yoga
Kväll: Fira vår 8-åriga dotter! På sin höjd blir det krocketspel!
 
TISDAG
Morgon: Promenad 45 min
 
ONSDAG
Morgon: Yoga
Kväll: Löpning 45 min med intervaller 6x3 min + bålstyrka
 
TORSDAG
Morgon: Promenad 45 min
 
FREDAG
Morgon: Löpning 30 min + bålstyrka 15 min
 
LÖRDAG
Morgon: Promenad 45 min
 
SÖNDAG
Löpning 90 min + bålstyrka
 
Strax - godnatt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0