Semester!

Såhär hoppas jag mina kommande 2 veckor ser ut :)
 
Då har man inlett sina sista två veckors semester för den här sommaren (hade ju 1,5 vecka precis när barnens sommarlov började, men det känns som en evighet sen...)
 
Självklart hoppas jag på strandväder de flesta dagarna, däremellan ska vi försöka hinna med garderobsutresning, Öresundrunt, Gåsatåget och självklart träning och Malmö Halvmarathon på lördag!!
 
Idag sprang jag ut 1 timme innan frukost, det kändes helt ok. Veckan som kommer ser träningsplanen ut såhär,
 
MÅNDAG
Morgonpromenad
Bodypump/Spinning 90 min
 
TISDAG
Löpning 30 min och bålstyrka
 
ONSDAG
Morgonpromenad (om vi inte ska åka Öresundrunt)
 
TORSDAG
Löpning 30 min och bålstyrka
 
FREDAG
Morgonpromenad
 
LÖRDAG
Malmö Halvmarathon - 1,55...
 
SÖNDAG
Vila
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0