Äventyrsgolf, havsbad och kvällsrunda

Gardengolf vid Kanalkiosken i Höllviken
 
Idag har det varit en strålande sommardag och vi har varit riktigt effektiva, började med att inhandla present till dotterns kompis inför poolpartyt ikväll. Cyklade sen iväg vid lunchtid för att spela Äventyrsgolf med barnen och sonens kompis L. Snabbt hem och åt innan dottern och jag cyklade till stranden. Det var dock en märklig dimma - bara på stranden?! men vi stannade ändå för det var varmt och skönt och även vattnet var skönt. Cyklade sen direkt vidare till poolpartyt innan jag fortsatte hem för kvällsmat. Hann också med en skön kvällsrunda på en timme, ca 10 km, och dessförinnan gjorde jag mina bålövningar. Känner mig riktigt duktig, har följt alla mina inplanerade träningspass denna veckan och kan strax gå till sängs med gott samvete! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0