Då var det gjort - 42,195 km !!

I väntan på starten....
 
Så, då var det äntligen gjort!! Jubileumsmarathon i Stockholm!! Vilken folkfest det var!! Vi reste upp till Stockholm i torsdags och hade en mysig eftermiddag och kväll på Skansen med god mat och dryck!!
 
Fredagen inledde vi med att hämta ut min nummerlapp vid Stadion innan vi traskade vidare mot Slottet och Gamla Stan, där vi tillbringade fredagen. Kvällsmat åt vi på hemvägen på O´Learys.
 
Lördag förmiddag tog vi det lugnt, upptäckte närområdet där vi bodde och lokaliserade den lokala pizzerian som vi tänkt äta på under kvällen. Jag anade att jag inte skulle känna för någon längre promenad då........Vid lunchtid hade jag bytt om till löparstassen och vi började bege oss mot stan. Åt god lunch på en pastarestaurang inte så långt från Stadion. Därefter skildes vi åt - jag mot stadion och övriga familjen mot Vasamuséet. Fleeera timmar senare möttes vi igen utanför Stadion, jag var trött och öm i kroppen men väldigt nöjd - att jag nu äntligen klarat ett HELT marathon! Dessutom ett ganska krävande sådant vad jag har förstått!!
 
En nöjd medaljör!! :)) ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0