En dag på stranden

Kämpingestranden när den är som bäst!
 
Igår kom dottern och jag oss äntligen iväg till stranden! För mig är detta paradiset på jorden - och ändå så nära hemmavid! Inte alls mycket folk och årets första dopp avverkades - riktigt skönt!! Solen tog också rejält, fast man inte märkte det (blåste litegrann), så idag är jag mer röd än brun....
 
Idag står bålstyrka samt ca 1 timmes löpning på programmet, tanken är också att vi ska hinna städa, jag ska fixa en rabarberpaj och ta mig iväg för en träff (testamentsöppning) med anledning av att tant E gick bort häromveckan. Får också försöka fixa våra 2 liter jordgubbar som vi köpte igår - men glömde ta med oss hem (!)
 
I veckan som gått har jag äntligen tagit mig i kragen och sprungit 3 timmar, batteriet på min iphone dog, så jag vet inte exakt hur långt jag sprang, men tippar att det blev ca 28 km - bara 14 kvar....Även om det kändes i kroppen efteråt, så kändes det betydligt bättre än jag väntat mig :)  Återkommer senare med nästa veckas träningsplan! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0