Stranden idag!

Stranden idag.......
 
Idag har jag varit på stranden - 2 gånger! Redan i morse tog jag en skön löprunda på ca 1 timme och avverkade drygt 10 km. En del av sträckan var längs stranden och vattnet låg som en spegel.........
 
Efter att vi fixat lite i trädgården och sen ätit lunch, cyklade dottern och jag ner till stranden. Det hade börjat blåsa men vi hittade en skön plats i lä bakom vassen. Vattnet var dock kallt, t.o.m för mig som brukar bada i även kalla temperaturer, men ett uppfriskande dopp blev det iallafall!
 
Nu efter 2 dagars ledighet med en hel del sol och ett kallt dopp(!) känner man sig redo igen för en veckas jobb - och träning! Träningsplanen för veckan ser ut såhär;
 
MÅNDAG
Morgonyoga, 40 min
Bodypump/spinnng, 90 min
 
TISDAG
Morgonyoga, 40 min
Bålstyrka
 
ONSDAG
Löpning 45 min med intervaller, 6x3min
 
TORSDAG
Morgonyoga, 40 min
Bålstyrka
 
FREDAG
Löpning 30 min
 
LÖRDAG
I Göteborg
 
SÖNDAG
Löpning 2 timmar - är det tänkt!
 
Nu ropar kudden - Godnatt! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad härligt att löpträna längs stranden! :-)

Svar: Visst är det, som balsam för själen :)
Annica

2012-07-25 @ 06:36:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0