Mot Västerås!


Bild; schackfyran.se

Denna veckan har det inte heller blivit så mycket träning som jag skulle önskat! I måndags blev det iallafall kombinationspasset bodypump/spinning och jag tog i lite extra på båda passen, så det kändes riktigt bra efteråt!

Vad gäller löpningen blev det denna veckan ett intervallpass i onsdags, 45 min varav 30 min intervaller 6 x 3 min med 2 min joggvila. Det kändes också bra, men vaden har gjort sig lite påmind efteråt.....Tanken var annars att bege mig ut på en lätt halvtimmesrunda i morse, men jag har valt att vila vaden och istället rikta in mig på en långrunda (2 timmar) på söndag istället.

Efter lunch bär det av mot Västerås, där vi imorgon ska heja fram vår son och hans klasskamrater i riksfinalen av Schackfyran. De ska tävla mot 100 andra fjärdeklasser, så det  blir verkligen en upplevelse. I skrivande stund sitter de på bussen mot Stockholm och Gröna Lund, innan de fortsätter mot Västerås! Ha en skön helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0