Visningshelg och tung löprunda


Dagens löpresultat...

Helgen som gått har som vanligt gått alldeles för fort. Igår, lördag, började jag dagen med en skön promenad på ca 1 timme och köpte (numera) traditionsenligt frallor med hem till vår goda helgfrukost. Jag bryggde kaffe till ett helt kompani, eftersom jag skulle vara med på visning denna helgen och vi skulle dessutom bjuda på fika. Mellan 12-14 var jag således på visning, kom inte jättemycket folk, så det mesta kaffet fick följa med hem igen.

Till kvällen blev vi spontaninbjudna till våra grannar på en öl, men det blev både 1 och 2 öl samt whiskey till maken och ett glas vin till mig.....Middagen blev därför lite senare än planerat, vi åt inte förrän halvåtta....Lagom till Melodifestivalen kom hela gänget istället in till oss för kaffe och kladdkaka. Kom väl i säng framåt halvtolv och var ganska trött i morse.

Dags för ännu en visningsdag och idag vaknade vi upp till strålande solsken. Redan i morse såg jag fram emot att komma hem och byta om till löparkläder och bege mig ut på en 95-minuters runda. Under dagen mulnade det dock på, så när jag kom hem igen, duggregnade det och var helt igenmulet......När jag väl kom ut kände jag direkt i benen att det var tungt. Så idag kom jag lika långt på 96 minuter, som jag gjorde förra helgen på 90 minuter....Men det är väl så - vissa dagar är helt enkelt tyngre än andra ?! Nu ska barnen i säng och jag bänka mig vid TV:n en stund. Godkväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0