SPA-helg i Båstad

Bild: hotelskansen.se
 
Då har man varit iväg på den årliga, numera traditionella, spahelgen med väninnorna. Alltid lika skönt....I år blev det hotell Skansen i Båstad. Det som ökade på pluspoängen var helt klart kallbadhuset. Jag har badat inte mindre än 8(!) gånger i havet under dessa två dagar. Tror minsann att jag ska bli vinterbadare, vilken friskvård!!
Vi har även hunnit med massor av god mat och drycker, yoga, löprunda, promenader , massor av prat och såklart behandlingar (jag fick fotbehandling, men hade egentligen beställt floating, som jag funderat på tidigare. Nu visade det sig att maskinen var trasig, så det fick bli sköna fötter istället).
 
Väl hemma i verkligheten igen, så nu blir det till att fundera ut kommande veckas träning! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0