SPA-helg

Bild: ysb.se
 
Helgen har mannen och jag spenderat på Ystad Saltsjöbad, med härlig behandling, julbord och show. Idag har vi bara slappat på spa:et. Mannen har varit sjuk hela den gångna veckan men är på bättringsväg, så det var skönt att vi kunde komma iväg. Själv har jag börjat få igång min träning igen efter förkylningen för ett par veckor sen, men såå snabbt kroppen degar till sig.... Var på bodypump i torsdags efter 2 veckors uppehåll, och vad det har känts i kroppen...! Kommande vecka ska se ut såhär, trots julbord, julstök innan avfärd mot Göteborg på lördag:
 
MÅNDAG
60 min Styrkeövningar
 
TISDAG
Vila
 
ONSDAG
46 min intervaller (7x2min)
 
TORSDAG
60 min bodypump
 
FREDAG
60 min Styrkeövningar
 
LÖRDAG
12 km löpning
 
GOD JUL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0