En backig mil i Bokskogen

 
Idag blev det äntligen en tur till Bokskogen. Hade planerat in detta förra helgen, men en förkylning satte stopp för det. I förmiddags regnade de ganska rejält, men jag var redan färdigklädd, så det var bara att bege sig iväg. Väl framme var det faktiskt uppehåll och såg ut som att det varit det hela förmiddagen :) Avände för andra gången min nya multiklocka och den verkar bra och enkel (för mig som avskyr allt vad teknik heter..)
 
En backig mil blev det, och tredje gången gillt hittade jag HELA 10-km-spåret denna gången! Kände mig såå nöjd efteråt, så det blev till att baka en god kardemummakaka här hemma ikväll. Denna var vi alla väl förtjänta av då vi också fick städat huset med förenade krafter.
 
Söndag kväll och dags att planera kommande vecka:
 
MÅNDAG
60 min Styrkeprogram
 
TISDAG
Vila
 
ONSDAG
Intervallpass, 44 min, varav 8x2min intervaller i 13,5km/h med 1 min jogg/ståvila mellan
 
TORSDAG
60 min Bodypump
Ev 2km löpning med barnen
 
FREDAG
Morgon: 60 min Styrkeprogram
Kväll: 10 km löpning
 
LÖRDAG
30 min CxWorx + 35 min löpband, stegrande fart
 
SÖNDAG
15 km löpning
 
Så, nu kör vi - efter en god natts sömn! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0