Förkyld igen... och nya tag!

 
Alltså, hur tröttsamt är det inte, efter 3 veckor blir jag förkyld - igen! Inte jätteförkyld denna gången heller, men tillräckligt mycket för att störa mina träningsplaner, grrr...! Idag känns det iallafall bättre, så imorgon bitti ska jag ge löpbandet en chans. Kommande vecka är tänkt att se ut såhär:
 
ONSDAG
Intervaller, 7x2min i 13,5km/h med 1 min joggvila mellan, totalt 41min inkl uppvärmning och nerjogg
 
TORSDAG
Bodypump 60 min, och ca 2km löpning med barnen
 
FREDAG
Morgon: nya styrkeprogrammet ca 60 min
Eftermiddag/kväll: 1 timmes löpning, ca 10km
 
LÖRDAG
CXWorx 30 min och 35 min stegrande löpning
 
SÖNDAG
10 km kuperad löpning i Bokskogen
 
Kan man få hålla sig frisk nu, så att träningsplanen håller, tack? ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0