Decemberutmaning - träning varje dag

 
Halvvägs in i december och tiden rusar ännu fortare än vanligt... Har dessutom gått med i en utmaning under månaden att träna något varje dag, plus allt som ska fixas inför julen, puh...
 
De 2 senaste veckorna har innehållit en blandad kompott av träning, såsom löpband, styrketräning, yoga, bodypump och ett par löppass utomhus, med andra ord något varje dag! Igår hade jag en riktig friskusdag, som började med 50 min löpning utomhus - delvis med lite sol i ansiktet! Vid lunch träffade jag bästa väninnan för brunch och efterföljande bastu och havsbad! 4 grader i både luft och hav bar respekt med sig, men värst var nog ändå blåsten... annars tror jag det hade varit helt ok.
 
Ny vecka alltså och träningsplanen varvad med julförberedelser ser ut såhär:
 
MÅNDAG
90 min spinning
 
TISDAG
60 min bodypump
 
ONSDAG
Ca 40 min löpband, stegrande fart i 7 km
 
TORSDAG
45 min styrketräning
 
FREDAG
Ca 40 min löpband, stegrande fart i 7 km
 
LÖRDAG
30 min crosstrainer och 30 min CxWorx
 
SÖNDAG
1 timmes utomhuslöpning
 
Nu kör vi ny vecka! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0